Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Szerviz

Szervizünkben vállaljuk minden tőlünk származó, bármely partnerünknél vásárolt eszköz jótállási időn belüli és azon túli bevizsgálását és javítását. A meghibásodott, vagy bevizsgálandó terméket partnereinken keresztül juttathatja el hozzánk legegyszerűbben. A jótállási feltételeket a számla mellé csatolt jótállási jegy tartalmazza. Amennyiben ez a dokumentum nincs kéznél, az alábbiakban leírjuk tartalmát. 

A vásárló bármilyen jellegű, jótállással kapcsolatos igényét a jótállási jegy és a számla vagy nyugta, illetve utóbbiak másolatának bemutatásával érvényesítheti a Voice-Kraft Kft. szervizében.

A meghibásodott termék postai úton is eljuttatható a Voice-Kraft Kft. szervizébe, javításra. Ebben az esetben, értesítésünk után a vásárló termékét személyesen is átveheti, de visszaküldés esetén a szállítás minden költsége őt terheli. Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül meghibásodik (nem beleértve a biztonsági elemek - pl. biztosíték - hibáját), akkor a helyett másik, azonos terméket biztosítunk. Amennyiben ez nem lehetséges akkor a vásárló dönthet, hogy visszakéri a vételárat, vagy más terméket választ értékegyeztetéssel. Amennyiben a termék meghibásodik, a vevő haladéktalanul köteles gondoskodni annak szervizbe juttatásáról. A késedelmes javításból származó károk a vevőt terhelik.

A jótállási idő alatt meghibásodott készülékek díjmentes megjavítását a Voice-Kraft Kft. igyekszik a legrövidebb időn belül elvégezni. A törvényben előírt határidő az átvételtől számított 15 nap, postai küldemény esetén a megérkezéstől számított 15 nap. Amennyiben a javítás 15 nap alatt sem készül el, a vevő a termék kicserélését kérheti. Ezen kívül szervizből visszaszállításra maximum két napot szintén fenntartunk. Tehát a Voice-Kraft Kft. szervizében történő leadás esetén a 15 napos javítási határidő maximum 17 napra módosulhat.

A termék, vagy jelentős részének kicserélése esetén a jótállás időtartama a termék (vagy a kicserélt részegységek) tekintetében újra kezdődik. Nem vonatkozik jótállás a kopó alkatrészekre (potenciométerek, kapcsolók, kábelek, csatlakozók, izzók, foglalatok, ventilátorok, billentyűs hangszerek klaviatúrái, hangszerhúrok stb.), hacsak nem azok gyártási hibájából közvetlenül származtatható a meghibásodás.

Érvényét veszti a jótállás, ha a meghibásodást szakszerűtlen kezelés, nem rendeltetésszerű használat, nem megfelelő karbantartás (tisztántartás hiánya), nem megfelelő pótalkatrészek vagy segédanyagok alkalmazása, erőszakos külső behatás, baleset, átalakítás, elemi kár, stb. okozta (pl. hangszórók és egyéb berendezések túlhajtása, leégetése; állványok túlterhelése, túlhúzása stb.). Ezért termékének használatba vétele előtt győződjön meg annak üzemeltetési lehetőségével.

Kérjük, figyelmesen olvassa el ezt a tájékoztatót, és vegye figyelembe az itt leírtakat! Amennyiben a hiba jellege, vagy a meghibásodás oka tekintetében vita merül fel, a vevő kérésére a szerviz független szakember véleményét is kérheti, melynek költsége - ha nem igazolódik be a vevő kifogása - a vevőt terheli.

A jótállási idő lejárta után a szerviz a terméket térítés ellenében javítja.